Τελικές δοκιμές διεξάγονται στους σταθμούς του ΗΣΑΠ, προκειμένου να υποδεχθούν το σύστημα τηλεματικής.
Με την τηλεματική, ο επιβάτης του ΗΣΑΠ θα γνωρίζει σε πόσα λεπτά φτάνει ο συρμός, όπως και το χρόνο που απαιτείται για να φτάσει ο συρμός σε τερματικό σταθμό (Κηφισιά, Πειραιάς).
Συγκεκριμένα, εγκαθίσταται σύστημα παρακολούθησης και ρύθμισης κυκλοφορίας των συρμών (ATS), το οποίο συμπεριλαμβάνει σύστημα οπτικής πληροφόρησης των επιβατών στις αποβάθρες.
Οι δοκιμές διεξάγονται σχεδόν σε όλους τους σταθμούς του ΗΣΑΠ, παρέχοντας στους επιβάτες σημαντική χρηστική ενημέρωση.
Το έργο της τηλεματικής εντάσσεται στην αναβάθμιση της γραμμής του ηλεκτρικού από την Κηφισιά ως τον Πειραιά.
Μετά την αναβάθμιση της γραμμής, αλλά και την υλοποίηση της τηλεματικής, ο ΗΣΑΠ θα αρχίσει να «μοιάζει» με υπέργειο Μετρό.
Υπενθυμίζεται ότι ο ηλεκτρικός της Αθήνας (χρονολογείται από το 1869) είναι ο τρίτος σε παλαιότητα ηλεκτρικός σιδηρόδρομος πόλης σε παγκόσμιο επίπεδο, μετά από εκείνους του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!