Pages

ΑΔΕΔΥ: Συλλαλητήριο την Τετάρτη στην πλατεία Κλαυθμώνος

Συλλαλητήριο στην πλατεία Κλαυθμώνος θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη στις 3:30 το μεσημέρι η ΑΔΕΔΥ.

Οι δημόσιοι υπάλληλοι διαμαρτύρονται για τις καταργήσεις και ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων υπηρεσιών και για τις απολύσεις.

«Η επιμονή της τρόικας για 25.000 απολύσεις στο δημόσιο τομέα μέχρι το τέλος του έτους και η παθητική στάση που ακολουθεί η κυβέρνηση δρομολογούν νέα βίαιη συρρίκνωση των Δημοσιών Υπηρεσιών με τεράστιο οικονομικό και κοινωνικό κόστος για την ελληνική κοινωνία» τονίζει η ΑΔΕΔΥ.

Καλεί όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συμμετάσχουν μαζικά στο συλλαλητήριο της Τετάρτης στο πλαίσιο πανευρωπαϊκής κινητοποίησης, που διοργανώνει η Συνομοσπονδία Ευρωπαϊκών Συνδικάτων (ETUC).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!