Το 2011 ο Α.Σ είπε: Είναι ένας έντιμος άνθρωπος ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος!! Ισχύει???
Εδώ λέμε ΟΛΑ όσα μας εντυπωσιάζουν και δεν μπορούμε να μην γράψουμε την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ! δικαιολογημενη!
Δήλωση του Αντώνη Σαμαρά για τον Βασίλη Παπαγεωργόπουλο από το 2011 («θεωρώ ότι είναι ένας έντιμος άνθρωπος ο οποίος έχει προσφέρει απίστευτα πράγματα στην πόλη της Θεσσαλονίκης») υπενθυμίζει ο ... ΣΥΡΙΖΑ, ρωτώντας σχετικά:
«Τα πιστεύει ακόμα και
σήμερα αυτά ο κ. Σαμαράς; Παραμένει ακόμα στέλεχος της ΝΔ;»
Και η ανακοίνωση καταλήγει: «Το σίγουρο πάντως είναι ότι η διαπλοκή και η
διαφθορά στη χώρα μας έχουν ονοματεπώνυμο και η ΝΔ έχει αποτελέσει
διαχρονικά τη μήτρα και της διαφθοράς και της διαπλοκής.»
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!