Μια απόφαση με πολλές προεκτάσεις πάρθηκε στο Λονδίνο.
Συγκεκριμένα, μετά από διαβουλεύσεις, απαγορεύτηκε επισήμως η χρήση των «βλαβερών στερεότυπων φύλου» στις διαφημίσεις, εξαιτίας της αρνητικής συμβολής τους στην κοινωνική ανισότητα.
Επιτροπές για τις διαφημιστικές πρακτικές, αναφέρουν πως τα επιβλαβή στερεότυπα που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις, μπορεί να εμποδίσουν ορισμένους ανθρώπους να…εξελιχθούν!
Μετά από αναλύσεις, ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα, πως τα επιβλαβή στερεότυπα είναι υπεύθυνα για τον περιορισμό των επιλογών, των προσδοκιών και των ευκαιριών των ανθρώπων κάθε ηλικίας, γιαυτό και πρέπει να καταργηθούν από τις διαφημίσεις.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Η Ella Smillie, που δουλεύει στην Επιτροπή Διαφημιστικών Πρακτικών μας δίνει ένα παράδειγμα: «Μια διαφήμιση με μια γυναίκα που καθαρίζει δεν κρίνεται προβληματική. Αν όμως μια διαφήμιση δείχνει έναν άνδρα, που δημιουργεί ακαταστασία και κατόπιν ξαπλώνει στον καναπέ, ενώ μια γυναίκα καθαρίζει γύρω του, τότε θα μπορούσε αυτή η διαφήμιση να χαρακτηριστεί προβληματική.
Άλλα παραδείγματα:
Διαφημίσεις που δείχνουν έναν άνδρα ή μια γυναίκα να μην μπορεί να πετύχει κάτι λόγω του φύλου του.
Διαφημίσεις που τονίζουν την αντίθεση μεταξύ της «στερεότυπης προσωπικότητας ενός αγοριού, όπως πχ να είναι τολμηρό, με τη στερεότυπη προσωπικότητα ενός κοριτσιού, να είναι στοργικό, μπορεί επίσης να θεωρηθούν προβληματικές.
Διαφημίσεις που περιλαμβάνουν έμφυλα στερεότυπα σχετικά με την αντικειμενοποίηση και την ακατάλληλη σεξουαλικότητα, όπως πχ οι εικόνες καλλίγραμμων γυναικών σε διαφημίσεις αυτοκινήτων, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να «κοπόυν».
Όποια ήδη υπάρχουσα διαφήμιση υπάρχει θα περάσει από το νέο έλεγχο και εφόσον πληρεί τα κριτήρια θα συνεχίσει να προβάλλεται. Όποια καταπατά τους νέους κανόνες θα «κοπεί».
« Η βιομηχανία της διαφήμισης, υποτάσσεται ριζοσπαστικό φεμινισμό», δήλωσε ο Μιχ Μπικανάν, στο RT, επισημαίνοντας ότι «ενώ μόνο το 9% των γυναικών της Βρετανίας αυτοπροσδιορίζονται ως φεμινίστριες, η επιρροή τους είναι υπερβολικά μεγάλη».
«Οι νέοι νόμοι θέλουν οι γυναίκες να γίνουν περισσότερο σαν τους άνδρες, πράγμα που απαιτεί οι άντρες να γίνουν περισσότερο σαν τις γυναίκες», τόνισε.
Η φεμινίστρια Linda Bellos υποστήριξε πως «οι νέοι κανονισμοί δεν έχουν καμία σχέση με τον φεμινισμό», αλλά ‘εχουν να κάνουν με το νόμο (Νόμος περί Φυλετικών Διακρίσεων του 1975) που λέει πως οι γυναίκες πρέπει να αντιμετωπίζονται όχι λιγότερο ευνοϊκά από τους άνδρες».
«Οι γυναίκες δεν θέλουν να γίνουν περισσότερο σαν τους άνδρες», επέμεινε ο Μπικανάν. «Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ανδρών και γυναικών και αυτό δεν αλλάζει», πρόσθεσε.
Βλέπουμε πως παρ όλες τις αντιδράσεις, οδεύουμε προς την γκρίζα unisex κοινωνία. Αυτή η «μετάβαση» ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, και σύμφωνα με τους παγκοσμιοποιητές θα ολοκληρωθεί παντού.
Τουλάχιστον αυτά είναι τα δικά τους σχέδια, αλλά όπως είχε πεί ο Γ.Παίσιος, «όλοι οι μεγάλοι έχουν τα δικά τους σχέδια, θέλουν δεν θέλουν προωθούν το σχέδιο του Θεού».
Δείτε το ρεπορτάζ από το RT:
(φώτο: Pexels)
Πηγή el.gr
Συγκεκριμένα, μετά από διαβουλεύσεις, απαγορεύτηκε επισήμως η χρήση των «βλαβερών στερεότυπων φύλου» στις διαφημίσεις, εξαιτίας της αρνητικής συμβολής τους στην κοινωνική ανισότητα.
Επιτροπές για τις διαφημιστικές πρακτικές, αναφέρουν πως τα επιβλαβή στερεότυπα που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις, μπορεί να εμποδίσουν ορισμένους ανθρώπους να…εξελιχθούν!
Μετά από αναλύσεις, ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα, πως τα επιβλαβή στερεότυπα είναι υπεύθυνα για τον περιορισμό των επιλογών, των προσδοκιών και των ευκαιριών των ανθρώπων κάθε ηλικίας, γιαυτό και πρέπει να καταργηθούν από τις διαφημίσεις.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Η Ella Smillie, που δουλεύει στην Επιτροπή Διαφημιστικών Πρακτικών μας δίνει ένα παράδειγμα: «Μια διαφήμιση με μια γυναίκα που καθαρίζει δεν κρίνεται προβληματική. Αν όμως μια διαφήμιση δείχνει έναν άνδρα, που δημιουργεί ακαταστασία και κατόπιν ξαπλώνει στον καναπέ, ενώ μια γυναίκα καθαρίζει γύρω του, τότε θα μπορούσε αυτή η διαφήμιση να χαρακτηριστεί προβληματική.
Άλλα παραδείγματα:
Διαφημίσεις που δείχνουν έναν άνδρα ή μια γυναίκα να μην μπορεί να πετύχει κάτι λόγω του φύλου του.
Διαφημίσεις που τονίζουν την αντίθεση μεταξύ της «στερεότυπης προσωπικότητας ενός αγοριού, όπως πχ να είναι τολμηρό, με τη στερεότυπη προσωπικότητα ενός κοριτσιού, να είναι στοργικό, μπορεί επίσης να θεωρηθούν προβληματικές.
Διαφημίσεις που περιλαμβάνουν έμφυλα στερεότυπα σχετικά με την αντικειμενοποίηση και την ακατάλληλη σεξουαλικότητα, όπως πχ οι εικόνες καλλίγραμμων γυναικών σε διαφημίσεις αυτοκινήτων, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να «κοπόυν».
Όποια ήδη υπάρχουσα διαφήμιση υπάρχει θα περάσει από το νέο έλεγχο και εφόσον πληρεί τα κριτήρια θα συνεχίσει να προβάλλεται. Όποια καταπατά τους νέους κανόνες θα «κοπεί».
« Η βιομηχανία της διαφήμισης, υποτάσσεται ριζοσπαστικό φεμινισμό», δήλωσε ο Μιχ Μπικανάν, στο RT, επισημαίνοντας ότι «ενώ μόνο το 9% των γυναικών της Βρετανίας αυτοπροσδιορίζονται ως φεμινίστριες, η επιρροή τους είναι υπερβολικά μεγάλη».
«Οι νέοι νόμοι θέλουν οι γυναίκες να γίνουν περισσότερο σαν τους άνδρες, πράγμα που απαιτεί οι άντρες να γίνουν περισσότερο σαν τις γυναίκες», τόνισε.
Η φεμινίστρια Linda Bellos υποστήριξε πως «οι νέοι κανονισμοί δεν έχουν καμία σχέση με τον φεμινισμό», αλλά ‘εχουν να κάνουν με το νόμο (Νόμος περί Φυλετικών Διακρίσεων του 1975) που λέει πως οι γυναίκες πρέπει να αντιμετωπίζονται όχι λιγότερο ευνοϊκά από τους άνδρες».
«Οι γυναίκες δεν θέλουν να γίνουν περισσότερο σαν τους άνδρες», επέμεινε ο Μπικανάν. «Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ανδρών και γυναικών και αυτό δεν αλλάζει», πρόσθεσε.
Βλέπουμε πως παρ όλες τις αντιδράσεις, οδεύουμε προς την γκρίζα unisex κοινωνία. Αυτή η «μετάβαση» ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, και σύμφωνα με τους παγκοσμιοποιητές θα ολοκληρωθεί παντού.
Τουλάχιστον αυτά είναι τα δικά τους σχέδια, αλλά όπως είχε πεί ο Γ.Παίσιος, «όλοι οι μεγάλοι έχουν τα δικά τους σχέδια, θέλουν δεν θέλουν προωθούν το σχέδιο του Θεού».
Δείτε το ρεπορτάζ από το RT:
(φώτο: Pexels)
Πηγή el.gr
Ενα Like μας βοηθάει να συνεχίσουμε Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!