EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Σχιζοφρένεια: Δίνουν 400.000 ευρώ για να διαφημίσουν το ανύπαρκτο μετρό Θεσσαλονίκης!

Μετά τα γνωστά… εγκαίνια στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, εγκρίθηκε και δαπάνη 400.000 ευρώ για να διαφημιστεί το Μετρό, που ακόμα δεν υφίσταται, βέβαια…!

Απάντηση Σπίρτζη για τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε η κυβέρνηση στα εγκαίνια του μετρό στη Θεσσαλονίκη

Ειδικότερα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα το σχέδιο για την επικοινωνιακή της προβολή για το έργο, το οποίο- σημειωτέον- απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, του υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.

Η χρηματοδότησης της διαφημιστικής προβολής, θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.



Πηγή


Ενα Like μας βοηθάει να συνεχίσουμε Facebook

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID