Πλέον όλοι θεωρούμε αυτονόητη την τεχνολογική εξέλιξη. Έχουν βγει πολλά νέα «παιχνίδια», σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Είναι κάτι περισσότερο από προφανές, ότι η ανθρωπότητα βαδίζει σε ένα δρόμο γεμάτο κινδύνους.
Δεν είναι θέμα καταστροφολογίας. Η τεχνολογία η οποία υπάρχει ήδη, απειλεί τις ανθρώπινες κοινωνίες. Οι μηχανές σε μεγάλο βαθμό έχουν αντικαταστήσει τους ανθρώπους, σε πολλά εργοστάσια. Υπάρχει και το γνωστό παράδειγμα των εργοστασίων των αυτοκινητοβιομηχανιών, όπου μηχανικά χέρια φτιάχνουν τα αυτοκίνητα.
Προφανώς, υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα. Το πρόβλημα όμως είναι απλό:
Οι μηχανές, είναι σαφώς πιο γρήγορες από τους ανθρώπους. Δεν πεινάνε, δεν διψάνε, δεν κάνουν απεργία. Μοιραία, τα πλεονεκτήματα που έχουν οι μηχανές, θα υποβαθμίσουν τους ανθρώπους.
Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο θέμα. Οι περισσότεροι δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει ή ακόμα χειρότερα, δεν τους ενδιαφέρει.
Παρακάτω θα δείτε ένα παράδειγμα, που σίγουρα θα σας βάλει σε πολλές σκέψεις:
Ένα ‘έξυπνο’ ξενοδοχείο άνοιξε σήμερα, ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτύου Alibaba, όπου με τη βοήθεια ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αυτοματοποιηθεί μια σειρά από διαδικασίες όπως το τσεκ-ιν, ο έλεγχος των φώτων και η υπηρεσία δωματίου.
Το φυτικο σκεύασμα που θεραπεύει τα προβλήματα σεξουαλικής ανικανότητας χωρις καμία παρενέργεια
Το μοναδικό 100% φυτικό σκεύασμα που θεραπεύει το πρόβλημα και δεν το συντηρεί οπως αλλα χημικά γνωστά προιόντα με παρενέργειες
Το FlyZoo Hotel, που άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba, είναι γνωστό ως το πρώτο «ξενοδοχείο του μέλλοντος» της εταιρίας.
Οι πελάτες κάνουν τσεκ-ιν, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ.
Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.
«Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κερδίσουν χρόνο και να απαλλάξει τους υπαλλήλους από επαναλαμβανόμενες εργασίες», δήλωσε ο Γουάνγκ Τσουν, διευθύνων σύμβουλος στο FlyZoo Hotel.
Το ξενοδοχείο είναι το τελευταίο παράδειγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του.
Τον Ιούλιο, η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.
«Θέλουμε να εγκαταστήσουμε ένα ‘έξυπνο εγκέφαλο’ για ξενοδοχεία», δήλωσε ο Γουάνγκ. «Στο μέλλον, θα συνεχίζουμε να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο έξυπνα και αυτοματοποιημένα, καθώς και να δημιουργούμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες».
Δείτε το ρεπορτάζ, του τηλεοπτικού σταθμού CGTN:
Πηγή
Δεν είναι θέμα καταστροφολογίας. Η τεχνολογία η οποία υπάρχει ήδη, απειλεί τις ανθρώπινες κοινωνίες. Οι μηχανές σε μεγάλο βαθμό έχουν αντικαταστήσει τους ανθρώπους, σε πολλά εργοστάσια. Υπάρχει και το γνωστό παράδειγμα των εργοστασίων των αυτοκινητοβιομηχανιών, όπου μηχανικά χέρια φτιάχνουν τα αυτοκίνητα.
Προφανώς, υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα. Το πρόβλημα όμως είναι απλό:
Οι μηχανές, είναι σαφώς πιο γρήγορες από τους ανθρώπους. Δεν πεινάνε, δεν διψάνε, δεν κάνουν απεργία. Μοιραία, τα πλεονεκτήματα που έχουν οι μηχανές, θα υποβαθμίσουν τους ανθρώπους.
Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο θέμα. Οι περισσότεροι δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει ή ακόμα χειρότερα, δεν τους ενδιαφέρει.
Παρακάτω θα δείτε ένα παράδειγμα, που σίγουρα θα σας βάλει σε πολλές σκέψεις:
Ένα ‘έξυπνο’ ξενοδοχείο άνοιξε σήμερα, ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτύου Alibaba, όπου με τη βοήθεια ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αυτοματοποιηθεί μια σειρά από διαδικασίες όπως το τσεκ-ιν, ο έλεγχος των φώτων και η υπηρεσία δωματίου.
Το φυτικο σκεύασμα που θεραπεύει τα προβλήματα σεξουαλικής ανικανότητας χωρις καμία παρενέργεια
Το μοναδικό 100% φυτικό σκεύασμα που θεραπεύει το πρόβλημα και δεν το συντηρεί οπως αλλα χημικά γνωστά προιόντα με παρενέργειες
Το FlyZoo Hotel, που άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba, είναι γνωστό ως το πρώτο «ξενοδοχείο του μέλλοντος» της εταιρίας.
Οι πελάτες κάνουν τσεκ-ιν, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ.
Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.
«Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κερδίσουν χρόνο και να απαλλάξει τους υπαλλήλους από επαναλαμβανόμενες εργασίες», δήλωσε ο Γουάνγκ Τσουν, διευθύνων σύμβουλος στο FlyZoo Hotel.
Το ξενοδοχείο είναι το τελευταίο παράδειγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του.
Τον Ιούλιο, η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.
«Θέλουμε να εγκαταστήσουμε ένα ‘έξυπνο εγκέφαλο’ για ξενοδοχεία», δήλωσε ο Γουάνγκ. «Στο μέλλον, θα συνεχίζουμε να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο έξυπνα και αυτοματοποιημένα, καθώς και να δημιουργούμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες».
Δείτε το ρεπορτάζ, του τηλεοπτικού σταθμού CGTN:
Πηγή
Ενα Like μας βοηθάει να συνεχίσουμε Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!