Με ανακοίνωσή του την περασμένη Τρίτη ο ΟΑΣΑ ενημέρωσε το επιβατικό κοινό πως σύντομα θα ξεκινήσει και το κλείσιμο των πυλών ΑΜΕΑ στους σταθμούς του Μετρό. Των πυλών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δηλαδή που παραμένουν ανοικτές σε όλους τους σταθμούς προκειμένου να μετακινούνται όσοι δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης δεν έχουν ακόμα προσωποποιημένες κάρτες.
Η εγκυρότητα των χρονοδιαγραμμάτων του ΟΑΣΑ φυσικά είναι τεσταρισμένη. Είναι γνωστό πως οι περισσότερες ανακοινώσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο βγαίνουν προκειμένου ο οργανισμός να απαντήσει σε δημοσιεύματα του τύπου και όχι για να ενημερώσει τους επιβάτες. Τον περασμένο Νοέμβριο άλλωστε ο ΟΑΣΑ ενημέρωνε πως όλες οι πύλες θα έχουν κλείσει ως το τέλος του 2017. Το τι έγινε τελικά, το βλέπουμε.
Για αυτό όμως που ο ΟΑΣΑ δεν έχει λέξη, είναι τα προβλήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τα οποία δυστυχώς συνεχίζουν να ταλαιπωρούν πολλούς επιβάτες. Θέλοντας να παρουσιάσει μία επίπλαστη εικόνα success story, ο ΟΑΣΑ αγνοεί επιδεικτικά ένα πλήθος ζητημάτων που έχουν προκύψει και αναφέρεται μονάχα σε «επιτυχίες».
Πρώτα και κύρια, το γεγονός πως πολλοί δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης (χιλιάδες;) δεν έχουν καταφέρει ακόμα να αποκτήσουν προσωποποιημένες κάρτες. Πρόκειται για όσους έκαναν online αιτήσεις ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο. Οι αιτήσεις είναι ακόμα καταχωρημένες στο σύστημα (μπορούν να τις δουν και οι εκδότες εισιτηρίων) αλλά κανείς δεν έχει απάντηση για το πότε αυτές οι κάρτες θα εκδοθούν και θα αποσταλούν στους κατόχους τους.
Δεν είναι μόνο άνεργοι και ΑΜΕΑ που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Ακόμα και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες που δικαιούνται δωρεάν μετακινήσεις στα μέσα για τα οποία εργάζονται έχουν πρόβλημα καθώς σύμφωνα με πληροφορίες τα 2/3 αυτών δεν έχουν λάβει ακόμα τις προσωποποιημένες κάρτες τους.
Προβλήματα όμως έχουν αντιμετωπιστεί και όσον αφορά την χρήση των καρτών από δικαιούχους δωρεάν μετακίνησης. Όπως μας έχουν ενημερώσει επιβάτες, παρόλο που η πιστοποίηση των καρτών τους μέσω της ΗΔΙΚΑ έχει γίνει επιτυχώς, τα αυτόματα μηχανήματα αδυνατούν να φορτώσουν τις δωρεάν μετακινήσεις στις κάρτες τους ενώ ο ΟΑΣΑ δηλώνει άγνοια και παραπέμπει στην ΗΔΙΚΑ η οποία δεν είναι υπεύθυνη για την λειτουργία των μηχανημάτων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Εν τω μεταξύ τεράστιες καθυστερήσεις υπάρχουν ως προς την ενημέρωση δεκάδων παλιών μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίου προκειμένου να είναι σε θέση να εκδίδουν και να επαναφορτίζουν ηλεκτρονικά εισιτήρια και κάρτες. Την ίδια στιγμή, η έλλειψη προσωπικού σε σταθμούς του ΗΣΑΠ φέρνει καθυστερήσεις στο κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς της γραμμής 1.
Πηγή
Ενα Like μας βοηθάει να συνεχίσουμε Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Η εγκυρότητα των χρονοδιαγραμμάτων του ΟΑΣΑ φυσικά είναι τεσταρισμένη. Είναι γνωστό πως οι περισσότερες ανακοινώσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο βγαίνουν προκειμένου ο οργανισμός να απαντήσει σε δημοσιεύματα του τύπου και όχι για να ενημερώσει τους επιβάτες. Τον περασμένο Νοέμβριο άλλωστε ο ΟΑΣΑ ενημέρωνε πως όλες οι πύλες θα έχουν κλείσει ως το τέλος του 2017. Το τι έγινε τελικά, το βλέπουμε.
Για αυτό όμως που ο ΟΑΣΑ δεν έχει λέξη, είναι τα προβλήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τα οποία δυστυχώς συνεχίζουν να ταλαιπωρούν πολλούς επιβάτες. Θέλοντας να παρουσιάσει μία επίπλαστη εικόνα success story, ο ΟΑΣΑ αγνοεί επιδεικτικά ένα πλήθος ζητημάτων που έχουν προκύψει και αναφέρεται μονάχα σε «επιτυχίες».
Πρώτα και κύρια, το γεγονός πως πολλοί δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης (χιλιάδες;) δεν έχουν καταφέρει ακόμα να αποκτήσουν προσωποποιημένες κάρτες. Πρόκειται για όσους έκαναν online αιτήσεις ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο. Οι αιτήσεις είναι ακόμα καταχωρημένες στο σύστημα (μπορούν να τις δουν και οι εκδότες εισιτηρίων) αλλά κανείς δεν έχει απάντηση για το πότε αυτές οι κάρτες θα εκδοθούν και θα αποσταλούν στους κατόχους τους.
Δεν είναι μόνο άνεργοι και ΑΜΕΑ που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Ακόμα και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες που δικαιούνται δωρεάν μετακινήσεις στα μέσα για τα οποία εργάζονται έχουν πρόβλημα καθώς σύμφωνα με πληροφορίες τα 2/3 αυτών δεν έχουν λάβει ακόμα τις προσωποποιημένες κάρτες τους.
Προβλήματα όμως έχουν αντιμετωπιστεί και όσον αφορά την χρήση των καρτών από δικαιούχους δωρεάν μετακίνησης. Όπως μας έχουν ενημερώσει επιβάτες, παρόλο που η πιστοποίηση των καρτών τους μέσω της ΗΔΙΚΑ έχει γίνει επιτυχώς, τα αυτόματα μηχανήματα αδυνατούν να φορτώσουν τις δωρεάν μετακινήσεις στις κάρτες τους ενώ ο ΟΑΣΑ δηλώνει άγνοια και παραπέμπει στην ΗΔΙΚΑ η οποία δεν είναι υπεύθυνη για την λειτουργία των μηχανημάτων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Εν τω μεταξύ τεράστιες καθυστερήσεις υπάρχουν ως προς την ενημέρωση δεκάδων παλιών μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίου προκειμένου να είναι σε θέση να εκδίδουν και να επαναφορτίζουν ηλεκτρονικά εισιτήρια και κάρτες. Την ίδια στιγμή, η έλλειψη προσωπικού σε σταθμούς του ΗΣΑΠ φέρνει καθυστερήσεις στο κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς της γραμμής 1.
Πηγή
Ενα Like μας βοηθάει να συνεχίσουμε Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!