Σε σημαντικό μηχανολογικό πρόβλημα λόγω κακής επισκευής και συντήρησης του οχήματος και όχι σε εγκληματική ή τρομοκρατική ενέργεια, απέδωσε η ΕΛΑΣ την «τρελή» πορεία του μοιραίου τζιπ, στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο Παναγιώτης Μαυρίκος.
Υπενθυμίζεται πως ο Π. Μαυρίκος είχε χάσει τη ζωή του στις 8 Ιουνίου του 2016 όταν το τζιπ το οποίο οδηγούσε έπιασε φωτιά στην Αττική Οδό.
Σύμφωνα με τις τεχνικές πραγματογνωμοσύνες που εμπεριέχονται στον ογκώδη φάκελο του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της ΕΛΑΣ και αποκαλύπτουν σήμερα τα ΝΕΑ, το συμβάν συνδέεται με προηγούμενο ατύχημα που είχε λίγους μήνες νωρίτερα ο 42χρονος εκδότης και το οποίο είχε προκαλέσει στρεβλώσεις στους άξονες του αυτοκινήτου. Επίσης, άμεση σχέση εκτιμάται ότι είχε μία αλλαγή κρίσιμου εξαρτήματος στο σύστημα κατεύθυνσης του πολυτελούς αυτοκινήτου που αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο, σε συνεργείο στον Νέο Κόσμο, χωρίς να υπάρξει συνολική επισκευή των βλαβών του οχήματος.
Όπως σημειώνεται στην έκθεση πραγματογνωμόνων "η οπή στο δάπεδο του θόλου του κιβωτίου ταχυτήτων φέρει ίχνη πλήξης από τμήματα κυρίως της 'καδένας' που έχει το σύστημα μεταφοράς της κίνησης".
Στον φάκελο της ΕΛ.ΑΣ περιλαμβάνονται πορίσματα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων αλλά και στελεχών του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).
Σύμφωνα με το πόρισμα, το αυτοκίνητο του εκδότη, ένα Πόρσε Καγιέν, κινούνταν στην Αττική Οδό, στο ύψος του Mall, όταν άρχισε να χτυπά ανεξέλεγκτο το κικλίδωμα ασφαλείας. Αυτό έγινε τουλάχιστον έξι με επτά φορές. Ο 42χρονος προσπάθησε να το επαναφέρει στην κανονική του πορεία, όμως το ΙΧ ανεφλέγη και ο εκδότης εγκλωβίστηκε σε αυτό.
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Υπενθυμίζεται πως ο Π. Μαυρίκος είχε χάσει τη ζωή του στις 8 Ιουνίου του 2016 όταν το τζιπ το οποίο οδηγούσε έπιασε φωτιά στην Αττική Οδό.
Σύμφωνα με τις τεχνικές πραγματογνωμοσύνες που εμπεριέχονται στον ογκώδη φάκελο του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της ΕΛΑΣ και αποκαλύπτουν σήμερα τα ΝΕΑ, το συμβάν συνδέεται με προηγούμενο ατύχημα που είχε λίγους μήνες νωρίτερα ο 42χρονος εκδότης και το οποίο είχε προκαλέσει στρεβλώσεις στους άξονες του αυτοκινήτου. Επίσης, άμεση σχέση εκτιμάται ότι είχε μία αλλαγή κρίσιμου εξαρτήματος στο σύστημα κατεύθυνσης του πολυτελούς αυτοκινήτου που αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο, σε συνεργείο στον Νέο Κόσμο, χωρίς να υπάρξει συνολική επισκευή των βλαβών του οχήματος.
Όπως σημειώνεται στην έκθεση πραγματογνωμόνων "η οπή στο δάπεδο του θόλου του κιβωτίου ταχυτήτων φέρει ίχνη πλήξης από τμήματα κυρίως της 'καδένας' που έχει το σύστημα μεταφοράς της κίνησης".
Στον φάκελο της ΕΛ.ΑΣ περιλαμβάνονται πορίσματα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων αλλά και στελεχών του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).
Σύμφωνα με το πόρισμα, το αυτοκίνητο του εκδότη, ένα Πόρσε Καγιέν, κινούνταν στην Αττική Οδό, στο ύψος του Mall, όταν άρχισε να χτυπά ανεξέλεγκτο το κικλίδωμα ασφαλείας. Αυτό έγινε τουλάχιστον έξι με επτά φορές. Ο 42χρονος προσπάθησε να το επαναφέρει στην κανονική του πορεία, όμως το ΙΧ ανεφλέγη και ο εκδότης εγκλωβίστηκε σε αυτό.
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!