Κύκλωμα μέσα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών δεν επιτρέπει σε λεωφορεία να βγαίνουν στους δρόμους ή προχωρά σε δολιοφθορές
Την ύπαρξη «κυκλωμάτων» στον οργανισμό αστικών λεωφορείων κατήγγειλε ο Χρήστος Σπιρτζης προχωρώντας σε απίστευτες αποκαλύψεις για τον τρόπο δράσης των υπευθύνων.
Μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής είπε πως πρόσφατα ενημερώθηκε για την ύπαρξη πορίσματος από επιτροπή στην ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) από το οποίο προκύπτει ότι κύκλωμα μέσα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών δεν επιτρέπει σε λεωφορεία να βγαίνουν στους δρόμους ή προχωρά σε δολιοφθορές. Ο υπουργός συνέδεσε ορισμένα από τα κυκλώματα με μερίδα ΜΜΕ τα οποία όπως είπε έκαναν τηλεοπτικές εκπομπές μέσα σε αμαξοστάσια και σε εγκαταστάσεις συντήρησης.
«Ξαφνικά από 100 βλάβες την ημέρα, σε δέκα ημέρες φτάσαμε τις 230» ανέφερε, υποστηρίζοντας πως αν και υπάρχουν ανταλλακτικά, δεν προχωρά η επισκευή τους. «Αποδεικνύεται ότι σε λεωφορεία που έβγαιναν εκτός λειτουργίας υπήρχε σαμποτάζ από μέσα, δηλαδή χτύπημα με σφυρί στα τακάκια λεωφορείων» είπε ο κ Σπίρτζης.
Ενημέρωσε τους βουλευτές ότι η διοίκηση της ΟΣΥ έκανε έρευνα και υπήρξαν καταγγελίες εργαζομένων σε βάρος συναδέλφων τους που εργάζονταν στα αμαξοστάσια.
Ο κ. Σπίρτζης προανήγγειλε δικαστική έρευνα για τα σκάνδαλα αυτά, ενώ δεν έκρυψε οτι τα ίδια και χειρότερα γίνονταν και στην Θεσσαλονίκη.
Αποκάλυψε ότι προκειμένου να ανανεωθεί ο στόλος των οχημάτων υπήρχε λογαριασμός ο οποίος, όπως είπε, έπρεπε να έχει 38.000.000 ευρώ. Είχε όμως μόνο 700 ευρώ. «Έπρεπε να έχουμε 38 εκατομμύρια που θα τοκίζονταν για να ανανεώνεται ο στόλος, κάποιοι τα πήραν αυτά τα χρήματα και ο θεός ξέρει που πήγαν» είπε ο υπουργός.
Άδεια ταμεία και κομματικός στρατός στον ΟΑΣΘ
Ο κ. Σπίρτζης προέβη όμως σε αποκαλύψεις και για το «πάρτι» που είχε στηθεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Αναφέρθηκε, συγκεκριμένα στην ύπαρξη ενός τραπεζικού λογαριασμού για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ όπου βρέθηκαν μόλις 700 ευρώ αντί για 38 εκατ. ευρώ. Κατήγγειλε, ακόμη, ότι στον ΟΑΣΘ είχε στηθεί ένας κομματικός στρατός με πάνω από 2.500 εργαζόμενους και με πολλαπλάσιο κόστος από τον ΟΑΣΑ ο οποίος «συντηρούσε για δεκαετίες πολλές εταιρίες σχετικές με τις συγκοινωνίες».
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Την ύπαρξη «κυκλωμάτων» στον οργανισμό αστικών λεωφορείων κατήγγειλε ο Χρήστος Σπιρτζης προχωρώντας σε απίστευτες αποκαλύψεις για τον τρόπο δράσης των υπευθύνων.
Μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής είπε πως πρόσφατα ενημερώθηκε για την ύπαρξη πορίσματος από επιτροπή στην ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) από το οποίο προκύπτει ότι κύκλωμα μέσα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών δεν επιτρέπει σε λεωφορεία να βγαίνουν στους δρόμους ή προχωρά σε δολιοφθορές. Ο υπουργός συνέδεσε ορισμένα από τα κυκλώματα με μερίδα ΜΜΕ τα οποία όπως είπε έκαναν τηλεοπτικές εκπομπές μέσα σε αμαξοστάσια και σε εγκαταστάσεις συντήρησης.
«Ξαφνικά από 100 βλάβες την ημέρα, σε δέκα ημέρες φτάσαμε τις 230» ανέφερε, υποστηρίζοντας πως αν και υπάρχουν ανταλλακτικά, δεν προχωρά η επισκευή τους. «Αποδεικνύεται ότι σε λεωφορεία που έβγαιναν εκτός λειτουργίας υπήρχε σαμποτάζ από μέσα, δηλαδή χτύπημα με σφυρί στα τακάκια λεωφορείων» είπε ο κ Σπίρτζης.
Ενημέρωσε τους βουλευτές ότι η διοίκηση της ΟΣΥ έκανε έρευνα και υπήρξαν καταγγελίες εργαζομένων σε βάρος συναδέλφων τους που εργάζονταν στα αμαξοστάσια.
Ο κ. Σπίρτζης προανήγγειλε δικαστική έρευνα για τα σκάνδαλα αυτά, ενώ δεν έκρυψε οτι τα ίδια και χειρότερα γίνονταν και στην Θεσσαλονίκη.
Αποκάλυψε ότι προκειμένου να ανανεωθεί ο στόλος των οχημάτων υπήρχε λογαριασμός ο οποίος, όπως είπε, έπρεπε να έχει 38.000.000 ευρώ. Είχε όμως μόνο 700 ευρώ. «Έπρεπε να έχουμε 38 εκατομμύρια που θα τοκίζονταν για να ανανεώνεται ο στόλος, κάποιοι τα πήραν αυτά τα χρήματα και ο θεός ξέρει που πήγαν» είπε ο υπουργός.
Άδεια ταμεία και κομματικός στρατός στον ΟΑΣΘ
Ο κ. Σπίρτζης προέβη όμως σε αποκαλύψεις και για το «πάρτι» που είχε στηθεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Αναφέρθηκε, συγκεκριμένα στην ύπαρξη ενός τραπεζικού λογαριασμού για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ όπου βρέθηκαν μόλις 700 ευρώ αντί για 38 εκατ. ευρώ. Κατήγγειλε, ακόμη, ότι στον ΟΑΣΘ είχε στηθεί ένας κομματικός στρατός με πάνω από 2.500 εργαζόμενους και με πολλαπλάσιο κόστος από τον ΟΑΣΑ ο οποίος «συντηρούσε για δεκαετίες πολλές εταιρίες σχετικές με τις συγκοινωνίες».
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!