Επιθεώρηση κατά μήκος των έργων και των σηράγγων που πραγματοποιούνται στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών - Θεσσαλονίκης στα Τέμπη, πραγματοποίησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, το μεσημέρι της Πέμπτης.
Ο υπουργός, μετά το τέλος της επίσκεψης του και της ενημέρωσης για την πορεία των έργων, δήλωσε πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων, η οποία έχει ολοκληρωθεί, τονίζοντας πως γίνεται προσπάθεια στο τέλος του Μαρτίου να έχουν δοθεί στην κυκλοφορία.
«Παρακολουθήσαμε τη μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων να έχει ολοκληρωθεί. Γίνεται προσπάθεια και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε στο τέλος Μαρτίου να έχουν τελειώσει και υπολειπόμενες εργασίες, ώστε να ολοκληρωθεί το όνειρο που είχαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης.
Σε ερώτηση σχετικά με δημοσιεύματα που αναφέρουν πως δόθηκαν περισσότερα χρήματα ως πριμ επιτάχυνσης, ώστε το έργο να είναι έτοιμο μέχρι τον Μάρτιο, ο κ. υπουργός είπε πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τονίζοντας πως η συμφωνία που έγινε δεν περιλαμβάνει ούτε ένα ευρώ πριμ επιτάχυνσης.
«Ζητήθηκαν 12 εκατομμύρια ευρώ για πριμ επιτάχυνσης. Όμως η συμφωνία που έχουμε κάνει δεν περιλαμβάνει ούτε ένα ευρώ. Το έργο είχε προχωρήσει τόσο πολύ και δεν υπήρχε η ανάγκη να δοθεί πριμ επιτάχυνσης, παρά τις απαιτήσεις των εργοληπτών» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Τέλος, ο κ. Σπίρτζης, αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων στα Τέμπη, αλλά και σε άλλα σημεία του αυτοκινητόδρομου Αθηνών - Θεσσαλονίκης, εξήγησε πως θα γίνουν οι σταθμοί των διοδίων που είχαν προβλεφτεί στις αρχικές συμβάσεις, επισημαίνοντας βέβαια, πως στόχος του υπουργείου είναι «στις αρχές του 2018 να μην υπάρχουν πουθενά μετωπικά διόδια και να υπάρχει το αναλογικό σύστημα διοδίων».
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Ο υπουργός, μετά το τέλος της επίσκεψης του και της ενημέρωσης για την πορεία των έργων, δήλωσε πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων, η οποία έχει ολοκληρωθεί, τονίζοντας πως γίνεται προσπάθεια στο τέλος του Μαρτίου να έχουν δοθεί στην κυκλοφορία.
«Παρακολουθήσαμε τη μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων να έχει ολοκληρωθεί. Γίνεται προσπάθεια και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε στο τέλος Μαρτίου να έχουν τελειώσει και υπολειπόμενες εργασίες, ώστε να ολοκληρωθεί το όνειρο που είχαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης.
Σε ερώτηση σχετικά με δημοσιεύματα που αναφέρουν πως δόθηκαν περισσότερα χρήματα ως πριμ επιτάχυνσης, ώστε το έργο να είναι έτοιμο μέχρι τον Μάρτιο, ο κ. υπουργός είπε πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τονίζοντας πως η συμφωνία που έγινε δεν περιλαμβάνει ούτε ένα ευρώ πριμ επιτάχυνσης.
«Ζητήθηκαν 12 εκατομμύρια ευρώ για πριμ επιτάχυνσης. Όμως η συμφωνία που έχουμε κάνει δεν περιλαμβάνει ούτε ένα ευρώ. Το έργο είχε προχωρήσει τόσο πολύ και δεν υπήρχε η ανάγκη να δοθεί πριμ επιτάχυνσης, παρά τις απαιτήσεις των εργοληπτών» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Τέλος, ο κ. Σπίρτζης, αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων στα Τέμπη, αλλά και σε άλλα σημεία του αυτοκινητόδρομου Αθηνών - Θεσσαλονίκης, εξήγησε πως θα γίνουν οι σταθμοί των διοδίων που είχαν προβλεφτεί στις αρχικές συμβάσεις, επισημαίνοντας βέβαια, πως στόχος του υπουργείου είναι «στις αρχές του 2018 να μην υπάρχουν πουθενά μετωπικά διόδια και να υπάρχει το αναλογικό σύστημα διοδίων».
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!