Στην τελική ευθεία βρίσκεται η εγκατάσταση 1.000 «έξυπνων» στάσεων, για τα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ της Αττικής. Η έναρξη λειτουργίας τους αναμένεται στις 21 Μαρτίου και η ολοκλήρωση της μέσα στον Απρίλιο.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, μέχρι τις 4/3, είχαν τοποθετηθεί περισσότερες από 700 «έξυπνες» στάσεις, όπως αυτή που τοποθετήθηκε στον Πειραιά, ακόμα στην πλατεία Αγίας Παρασκευής, όπως αυτή που τοποθετήθηκε στα Άνω Πατήσια αλλά και αυτές που τοποθετήθηκαν και σε άλλες περιοχές.
Οι «έξυπνες» στάσεις θα ενημερώνουν για την επόμενη άφιξη λεωφορείου ή τρόλεϊ όλων των γραμμών που διέρχονται από την στάση με οθόνες.
Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα ηχητικής ενημέρωσης, μέσω σχετικού κουμπιού στο στύλο της στάσης.
Επίσης, με το σύστημα, οι επιβάτες θα πληροφορούνται μέσω κινητών, τάμπλετ και υπολογιστών για τις θέσεις των οχημάτων κάθε επιλεγμένης γραμμής, πάνω σε χάρτη, για την άφιξη επόμενου οχήματος, για την πλησιέστερη στάση και για την καλύτερη διαδρομή που μπορούν να ακολουθήσουν.
Ταυτόχρονα, από τον εγκαταστημένο σε 1.750 θερμικά λεωφορεία και 250 τρόλεϊ τηλεματικό εξοπλισμό, θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργία του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες διορθωτικές παρεμβάσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, μέχρι τις 4/3, είχαν τοποθετηθεί περισσότερες από 700 «έξυπνες» στάσεις, όπως αυτή που τοποθετήθηκε στον Πειραιά, ακόμα στην πλατεία Αγίας Παρασκευής, όπως αυτή που τοποθετήθηκε στα Άνω Πατήσια αλλά και αυτές που τοποθετήθηκαν και σε άλλες περιοχές.
Οι «έξυπνες» στάσεις θα ενημερώνουν για την επόμενη άφιξη λεωφορείου ή τρόλεϊ όλων των γραμμών που διέρχονται από την στάση με οθόνες.
Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα ηχητικής ενημέρωσης, μέσω σχετικού κουμπιού στο στύλο της στάσης.
Επίσης, με το σύστημα, οι επιβάτες θα πληροφορούνται μέσω κινητών, τάμπλετ και υπολογιστών για τις θέσεις των οχημάτων κάθε επιλεγμένης γραμμής, πάνω σε χάρτη, για την άφιξη επόμενου οχήματος, για την πλησιέστερη στάση και για την καλύτερη διαδρομή που μπορούν να ακολουθήσουν.
Ταυτόχρονα, από τον εγκαταστημένο σε 1.750 θερμικά λεωφορεία και 250 τρόλεϊ τηλεματικό εξοπλισμό, θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργία του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες διορθωτικές παρεμβάσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!