Θέμα εβδομάδων είναι πλέον η προκήρυξη της δημοπράτησης για το
σιδηροδρομικό έργο σκούπα από το Κιάτο μέχρι το Διακοπτό που θα
επιτρέψει στον σύγχρονο σιδηρόδρομο να φτάσει αρκετά κοντά στην Πάτρα.
Σε επίσκεψη που πραγματοποίησε σε διάφορα εργοτάξια σε αυτό το τμήμα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κος Σπηλιόπουλος εξήγγειλε την δημοπράτηση του έργου που είναι απαραίτητο. Αυτό το έργο θα περιλαμβάνει όλες τις εργασίες που δεν έχουν γίνει από παρελθούσες εργολαβίες που για διάφορους λόγους (οικονομικούς και τεχνικούς) δεν ολοκλήρωσαν ποτέ το αντικείμενο των εργασιών τους.
Να θυμίσουμε πως εδώ και ένα χρόνο έχουν διαλυθεί δύο εργολαβίες σε αυτό το τμήμα, ενώ σε πλήρη εξέλιξη είναι το έργο από το Διακοπτό μέχρι τη Ροδοδάφνη αλλά και η κατασκευή των σταθμών και στάσεων του τμήματος αυτού.
Η δημοπράτηση θα λάβει χώρα τον Ιούλιο ενώ η υπογραφή της σύμβασης υπολογίζεται προς το τέλος του έτους. Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 200εκ.ευρώ ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και αν όλα πάνε καλά το τμήμα από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη θα παραδοθεί προς χρήση το 2016.
Η γραμμή θα είναι αγνώριστη καθώς θα είναι διπλή, με νέους σύγχρονους σταθμούς ενώ μελλοντικά θα λειτουργήσει και η ηλεκτροκίνηση που θα επιτρέπει στα ηλεκτροκίνητα τρένα να φτάνουν κατά τόπους σε ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 200χλμ/ώρα.
ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΣ-ΡΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Το τμήμα από τον Ψαθόπυργο μέχρι την Πάτρα θα το δούμε να αναβαθμίζεται στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το μεγάλο αγκάθι παραμένει το έργο υπογειοποίησης των 5χλμ μέσα στην Πάτρα, για το οποίοι οι τοπικοί φορείς το θεωρούν απαραίτητο.
Η ΕΡΓΟΣΕ από την πλευρά της εξετάζει και άλλα σενάρια με πολύ χαμηλότερο κόστος που θα είναι πιο εύκολα υλοποιήσιμα. Αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση αυτή είναι ακόμα πιο μελλοντική και με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν ένα μικρό θαύμα αν βλέπαμε το ηλεκτροκίνητο τρένο στην Πάτρα πριν το 2020.
Ypodomes.com
Σε επίσκεψη που πραγματοποίησε σε διάφορα εργοτάξια σε αυτό το τμήμα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κος Σπηλιόπουλος εξήγγειλε την δημοπράτηση του έργου που είναι απαραίτητο. Αυτό το έργο θα περιλαμβάνει όλες τις εργασίες που δεν έχουν γίνει από παρελθούσες εργολαβίες που για διάφορους λόγους (οικονομικούς και τεχνικούς) δεν ολοκλήρωσαν ποτέ το αντικείμενο των εργασιών τους.
Να θυμίσουμε πως εδώ και ένα χρόνο έχουν διαλυθεί δύο εργολαβίες σε αυτό το τμήμα, ενώ σε πλήρη εξέλιξη είναι το έργο από το Διακοπτό μέχρι τη Ροδοδάφνη αλλά και η κατασκευή των σταθμών και στάσεων του τμήματος αυτού.
Η δημοπράτηση θα λάβει χώρα τον Ιούλιο ενώ η υπογραφή της σύμβασης υπολογίζεται προς το τέλος του έτους. Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 200εκ.ευρώ ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και αν όλα πάνε καλά το τμήμα από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη θα παραδοθεί προς χρήση το 2016.
Η γραμμή θα είναι αγνώριστη καθώς θα είναι διπλή, με νέους σύγχρονους σταθμούς ενώ μελλοντικά θα λειτουργήσει και η ηλεκτροκίνηση που θα επιτρέπει στα ηλεκτροκίνητα τρένα να φτάνουν κατά τόπους σε ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 200χλμ/ώρα.
ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΣ-ΡΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Το τμήμα από τον Ψαθόπυργο μέχρι την Πάτρα θα το δούμε να αναβαθμίζεται στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το μεγάλο αγκάθι παραμένει το έργο υπογειοποίησης των 5χλμ μέσα στην Πάτρα, για το οποίοι οι τοπικοί φορείς το θεωρούν απαραίτητο.
Η ΕΡΓΟΣΕ από την πλευρά της εξετάζει και άλλα σενάρια με πολύ χαμηλότερο κόστος που θα είναι πιο εύκολα υλοποιήσιμα. Αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση αυτή είναι ακόμα πιο μελλοντική και με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν ένα μικρό θαύμα αν βλέπαμε το ηλεκτροκίνητο τρένο στην Πάτρα πριν το 2020.
Ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!