Ορθώς
διαμαρτύρονται τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για οφειλές Δημοσίου και
Περιφερειών. Η έλλειψη ρευστότητας τα οδήγησε στην έσχατη πράξη, τη
διακοπή των δρομολογίων στο νομό Θεσσαλονίκης.
«Οι
συνεχείς καθυστερήσεις στην καταβολή των δεδουλευμένων από την
πολιτεία, οδήγησαν το ΚΤΕΛ σε πραγματική αδυναμία εκτέλεσης του
συγκοινωνιακού έργου.
Παράλληλα,
οι αστοχίες του σχεδιασμού του ίδιου έργου, το κατέστησαν μη βιώσιμο
και πρέπει να επανασχεδιαστεί, με γνώμονα τη βιωσιμότητα του
εκτελεστικού φορέα, που δεν μπορεί να χρηματοδοτεί εξ ιδίων τα
ελλείμματα της συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης», αναφέρεται σε
σχετική ανακοίνωση.
Πάντως, στον ισολογισμό του 2011, τα πράγματα δείχνουν το ακριβώς αντίθετο. Κέρδη 1,8 εκατ. και 1,4 εκατ. το 2010. Πωλήσεις 10,9 εκατ. το 2011 και 10,3 εκατ. το 2010.
Όταν έχεις τζίρο 10,9 εκατ. και τα κέρδη σου είναι 1,8 εκατ., είσαι μια υγιέστατη εταιρεία (τουλάχιστον για τη διετία 2010-11).
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!