EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Έργα ύψους 1 δις. δημοπρατεί ως τα τέλη του α’ τριμήνου 2013 η ΕΡΓΟΣΕ

 
Έργα ύψους πλέον του 1 δισ. ευρώ προγραμματίζει να δημοπρατήσει, έως το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2013, η ΕΡΓΟΣΕ στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη /Προμαχώνας (ΠΑΘΕΠ).
Τα έργα, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, που έχουν δρομολογηθεί και ξεχωρίζουν είναι η δημοπράτηση της ολοκλήρωσης του τμήματος Πειραιάς-3 Γέφυρες, το έργο στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη και το έργο Ψαθόπυργος - Ρίο.
Επίσης, θα υπάρξουν εργολαβίες για την αποκατάσταση παλαιών έργων και παράλληλα η εταιρεία θα προχωρήσει στην ανάταξη της σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου η οποία είναι αναγκαία, καθώς ουδέποτε λειτούργησε στο μεγαλύτερο τμήμα του δικτύου.
Το 2012, σύμφωνα με παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ, ήταν μια καλή χρονιά, καθώς δημοπρατήθηκαν σημαντικά έργα που εκκρεμούσαν εδώ και χρόνια, ενώ για τα περισσότερα από τα υπό εκτέλεση έργα δεν φαίνεται να υπάρχουν τεχνικά ή περιβαλλοντικά προβλήματα, οπότε αν δεν προκύψουν άλλου είδους καθυστερήσεις (π.χ. αρχαία), δεν θα υπάρξουν αναβολές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή την περίοδο ολοκληρώνονται τα τεύχη δημοπράτησης για την ολοκλήρωση του τμήματος Πειραιάς - 3 Γέφυρες, με στόχο να επαναδημοπρατηθεί το έργο στις αρχές του 2013.
Μία πρώτη φάση του έργου, -που σημειωτέον έχει ξεκινήσει από το 2005-, έχει υλοποιηθεί από τον ΟΣΕ, και στο σύνολό του περιλαμβάνει τις εργασίες αναβάθμισης του διπλού/τριπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου Πειραιάς - Αθήνα - Τρεις Γέφυρες μήκους 13,5 χλμ. περίπου, των σιδηροδρομικών σταθμών του τμήματος, (συμπεριλαμβανομένου και του κύριου Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών), καθώς και εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης.
Το έργο, με αρχικό προϋπολογισμό 200 εκατ. ευρώ, αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού διαδρόμου Πειραιάς-Τρεις Γέφυρες, συμβάλλοντας στην αύξηση της χωρητικότητάς του, ώστε να μπορεί να αναλάβει τόσο την προαστιακή όσο και την υπεραστική μεταφορική κίνηση.
Το επόμενο έργο που θ' ακολουθήσει, πιθανόν την άνοιξη, είναι η εργολαβία για την υποδομή και επιδομή του τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη, με όλες τις εκκρεμότητες από προηγούμενες εργολαβίες.
Τα τεύχη δημοπράτησης ολοκληρώνονται το προσεχές διάστημα, ενώ για το έργο της ηλεκτροκίνησης θα προκηρυχθεί ξεχωριστός διαγωνισμός.
Έργα θα ξεκινήσουν, ενδεχομένως το καλοκαίρι, και στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο, μήκους 8 χλμ. Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και στη συνέχεια θα ολοκληρωθεί με κονδύλια από το επόμενο ΚΠΣ (2014).
Παράλληλα, η ΕΡΓΟΣΕ, θα έχει έτοιμα έως το τέλος του χρόνου τα τεύχη δημοπράτησης για το έργο που αφορά τη σύνδεση του ΟΣΕ με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 3,5 εκατ. ευρώ.
Η διενέργεια του διαγωνισμού προβλέπεται να πραγματοποιηθεί το Φεβρουάριο του 2013 και το έργο, σύμφωνα με τον χρονοδιάγραμμα, θα είναι έτοιμο σε ένα χρόνο από την ημέρα δημοπράτησής του καθιστώντας εφικτή την σύνδεση, μέσα από ένα πλέγμα γραμμών συνολικού μήκους 2 χιλιομέτρων, του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων.
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID