Σε καμία εμπορική συμφωνία με τους εμπνευστές της υπηρεσίας «Money Back» δεν προχώρησε ο ΟΑΣΑ.
Παρά
το γεγονός ότι οι δημιουργοί του «Money Back» στράφηκαν στον ΟΑΣΑ και
το υπουργείο Υποδομών, όπως υποστηρίζουν, οι συζητήσεις δεν έφτασαν ποτέ
σε κάποιο «ώριμο επίπεδο».
Η
υπηρεσία «Money Back» αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών
που κάνει ο καταναλωτής, μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων
εισιτηρίων όλων των ΜMM, σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο
να είναι σε ευρώ.
Ωστόσο,
επειδή η υπηρεσία βασίζεται στα ακυρωμένα εισιτήρια, δηλαδή στους
χρήστες – επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών, ίσως θα έπρεπε ο ΟΑΣΑ να
καρπώνεται κάτι από την «υπεραξία» των εισιτηρίων του.
Πόσο
μάλλον, όταν ο όμιλος ΟΑΣΑ έκλεισε το 2011 με ζημιές 313,5 εκατ. ευρώ,
οπότε κάθε εναλλακτική πηγή εσόδων θεωρείται αναγκαία!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!