EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Θεσσαλονίκη: κόντρα Δήμου-Περιφέρειας για τις λεωφορειολωρίδες


 Θεσσαλονίκη: κόντρα Δήμου-Περιφέρειας για τις λεωφορειολωρίδες

Επανέρχεται στο προσκήνιο το θέμα κατασκευής των πέντε νέων λεωφορειολωρίδων στη Θεσσαλονίκη και η κόντρα ανάμεσα στη διοίκηση του δήμου και την αντιπεριφέρεια.

Μιλώντας στη σημερινή συνεδρίαση της  Μητροπολιτικής Επιτροπής, ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, εξαπέλυσε νέα επίθεση κατά του δήμου, υπογραμμίζοντας πως έχει παραπέμψει το έργο στις καλένδες και δεν έχει προχωρήσει τίποτα από τα τέλη Αυγούστου μέχρι και σήμερα.

Μάλιστα, επιτέθηκε προσωπικά κατά του αντιδημάρχου Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέα Κουράκη, ο οποίος κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ανέφερε πως μόλις πριν από 3 ημέρες ενημερώθηκε ότι έχει υπογραφεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από την αντιπεριφέρεια.

«Ο κ. Κουράκης  ανερυθρίαστα και χωρίς καμία αίσθηση ευθύνης είπε πως μόλις πριν 3 μέρες έμαθε ότι έχει υπογραφεί η σχετική μελέτη, η οποία, σύμφωνα με το αποδεικτικό παραλαβής, παρελήφθη από το δήμο Θεσσαλονίκης στις 27 Αυγούστου. Αν χρειάζονται να περάσουν δύο σχεδόν μήνες για να αντιληφθούν στον δήμο ότι ένα έγγραφο που περιμένουν, βρίσκεται στις υπηρεσίες τους μάλλον κάτι δεν πάει καλά», τόνισε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε ο κ. Τζιτζικώστας, από τη νέα καθυστέρηση που παρατηρείται στην κατασκευή των λεωφορειολωρίδων προκύπτουν δύο θέματα:

«Πρώτον, η Διοίκηση το δήμου που διατείνεται ότι θέλει δραστικά να περιορίσει τη χρήση αυτοκινήτου, επί δύο σχεδόν μήνες έχει παραπέμψει στις καλένδες την κατασκευή των νέων λεωφορειολωρίδων, με αποτέλεσμα το κυκλοφοριακό πρόβλημα να παραμένει αυξημένο και να συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται οι συμπολίτες μας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

»Δεύτερον, όλη αυτή η βιασύνη και η κινδυνολογία ότι με ευθύνη της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης κινδυνεύουν να χαθούν 500 χιλιάδες ευρώ από κοινοτικούς πόρους, αποδεικνύεται περίτρανα ότι ήταν ένα ακόμα επικοινωνιακό πυροτέχνημα, κενό περιεχομένου, που έρχεται να προστεθεί σε όλα τα προηγούμενα της διοίκησης Μπουτάρη και που έχει ένα και μοναδικό στόχο: Να μεταθέσει τις ευθύνες από πάνω του και να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις στους Θεσσαλονικείς για ένα θέμα στο οποίο φέρει την αποκλειστική ευθύνη».

Υπενθυμίζεται ότι οι πέντε νέες λεωφορειολωρίδες θα κατασκευαστούν στις οδούς Αγγελάκη, Γ.Παπανδρέου, Αλ. Παπαναστασίου και Λεωφόρο Στρατού και σχεδιάζεται να είναι έτοιμες περί τα τέλη Απριλίου του 2013.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στις λεωφορειολωρίδες, εκτός προφανώς των αστικών λεωφορείων, θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των σχολικών και τουριστικών λεωφορείων, των οχημάτων άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά κ.λπ.), αλλά και των δικύκλων.
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID