Με βάση τα στατιστικά στοιχεία του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. για το πρώτο οκτάμηνο
(Ιανουάριος - Αύγουστος) 2012 προκύπτουν τα ακόλουθα αυξητικά στοιχεία
για τα εγχώρια και transit φορτία εμπορευματοκιβώτια (TEU’s) στο ΣΕΜΠΟ
του ΟΛΠ Α.Ε.:
-Αύξηση Μέσου Όρου διακίνησης (τριμήνου Ιουνίου-Αυγούστου) 2012 προς 2010: +64,86
-Αύξηση Μέσου Όρου διακίνησης 2012 προς 2011: +34,4%
-Αύξηση της παραγωγικότητας, γενικά και ανά πόστα, από 121,5 κινήσεις τον Ιανουάριο 2011 σε 130,3 τον Ιανουάριο 2012 και σε 143,16 τον Αύγουστο 2012.
Η
αυξητική πορεία της διακίνησης φορτίων στη ΣΕΠ Α.Ε., παράλληλα με την
αυξητική πορεία του ΟΛΠ Α.Ε καθιστά το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, όχι
μόνο το πιο σύγχρονο λιμάνι της Ευρώπης, αφού το σύνολο του
μηχανολογικού του εξοπλισμού είναι ολοκαίνουργιο (2011), αλλά και το
λιμάνι με την μεγαλύτερη αύξηση κινήσεων στη Μεσόγειο.
Σημειωτέον
ότι το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά (ΟΛΠ και ΣΕΠ) βελτίωσε τη διεθνή του
θέση το 2011 στον παγκόσμιο χάρτη, ανεβαίνοντας από την 93η θέση στην 76η θέση, αυξάνοντας τη διακίνηση φορτίων από 816.325 TEU’s σε 1.680.133 TEU’s (αύξηση 94,5%).
Μετά
από κοινή σύσκεψη των διοικήσεων ΟΛΠ Α.Ε. και ΣΕΠ Α.Ε. στο εμπορικό
λιμάνι και επιθεώρηση των συμβατικών έργων, διαπιστώθηκε η πλήρης και
ακριβής εξέλιξη του εκσυγχρονισμού του Προβλήτα ΙΙ, καθώς και του
Ανατολικού Προβλήτα ΙΙΙ, έργα τα οποία εκτελούνται εντός των συμβατικών
ημερομηνιών, βάσει των όρων της Σύμβασης Παραχώρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!